Ο Μπεν Μίαρς, επιτυχημένος συγγραφέας, επιστρέφει στο Σάλεμς Λοτ για να γράψει ένα μυθιστόρημα που θα βασίζεται στα χρόνια που έζησε εκεί ως παιδί, σε μια προσπάθεια να ξορκίσει τους φόβους που τον στοιχειώνουν απ’ την παιδική του ηλικία. Ήταν μάρτυρας ενός συμβάντος στο παλιό σπίτι στον λόφο, εκεί όπου τώρα μένει ένας άντρας που του προκαλεί μια ανεξήγητη ανησυχία. Την ίδια ώρα, περίεργα γεγονότα συμβαίνουν στην πόλη –ένα παιδί εξαφανίζεται, ένας σκύλος θανατώνεται με βάναυσο τρόπο– και η λίστα ολοένα και μεγαλώνει… Σύντομα, την ανησυχία θα διαδεχθεί ο τρόμος…Το εμβληματικό μυθιστόρημα τρόμου σε μια μοναδική έκδοση με σπάνιο υλικό:- εισαγωγή από τον Stephen King- φωτογραφίες του Jerry Uelsmann- κομμένες σκηνές από την αρχική έκδοση- και δύο διηγήματα που αποτελούν πρίκουελ και σίκουελ του Σάλεμς Λοτ.
Η γκουβερνάντα, φτωχή κόρη ενός πάστορα, διαβάζοντας μια αγγελία έρχεται σ’ επικοινωνία με το μελλοντικό αφεντικό της και σύντομα αναλαμβάνει χρέη παιδαγωγού. Ο γοητευτικός κύριός της, της έθεσε έναν όρο˙ να μην τον ενοχλήσει ποτέ. Η κοπέλα καταφθάνει στο εξοχικό σπίτι, γοητεύεται από τη γνωριμία με τη μικρή της μαθήτρια, ενώ ύστερα από δύο μέρες γνωρίζει και τον νεαρό μαθητή της ο οποίος επιστρέφει από το σχολείο στο οποίο φοιτούσε, έχοντας αποβληθεί εξαιτίας της διαγωγής του.Σταδιακά, η γκουβερνάντα αρχίζει να βλέπει φασματικές παρουσίες που δεν γνωρίζει και καταλήγουν να γίνουν για την ίδια εμμονή. Εγκλωβισμένη σε ένα παιχνίδι νοητικών παραδοξοτήτων, μυστηριωδών σκιών και μεταφυσικής ατμόσφαιρας, παρακολουθεί το φανταστικό να εισβάλλει στην καθημερινότητα και να της επιβάλλεται ως μία πιθανή εκδοχή της πραγματικότητας.«Το σημαντικό», έγραφε ο Χένρι Τζέιμς στα Σημειωματάριά του, «είναι να παρουσιάσει κανείς το θαυμαστό και το παράξενο περιοριζόμενος σχεδόν αποκλειστικά στο να δείξει την αντανάκλασή τους πάνω σε μιαν ευαισθησία, αναγνωρίζοντας ότι το κυριότερο στοιχείο συνίσταται σε κάποια δυνατή εντύπωση που προκαλούν και η οποία γίνεται έντονα αισθητή».Το Στρίψιμο της Βίδας γράφτηκε το 1898 και θεωρείται ένα από τα κορυφαία πεζογραφήματα του Τζέιμς, όπου εναλλάσσονται το πραγματικό και το υπερπραγματικό, η αίσθηση και η παραίσθηση, η αγωνία, η υπαινικτικότητα και ο ίδιος ο φόβος του θανάτου…
Για πάρα πολλά χρόνια το έντερο ήταν το πιο αγνοηµένο και υποτιµηµένο όργανο του σώµατος. Aποδεικνύεται όµως ότι δεν περιορίζεται µόνο στο να κάνει τη βρόµικη δουλειά: το έντερο βρίσκεται στον πυρήνα της ύπαρξής µας. Η Κρυφή γοητεία του εντέρου, ήδη παγκόσµιο µπεστσέλερ, στρέφει τους προβολείς στον πραγµατικά αδικηµένο πεπτικό µας σωλήνα. Με ιδιόρρυθµη χάρη η Giulia Enders εξηγεί τη µαγεία του εντέρου απαντώντας σε ερωτήµατα όπως: Ποια τα αίτια της γαστροοισοφαγικής παλινδρόµησης; Τι κρύβεται πίσω από τη δυσανεξία στη γλουτένη και στη λακτόζη; Πώς επηρεάζει το έντερο την παχυσαρκία και τη διάθεση; Η επικοινωνία µεταξύ εντέρου και εγκεφάλου αποτελεί έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόµενους τοµείς της ιατρικής έρευνας – µαζί µε εκείνον για τα βλαστοκύτταρα. Μαθαίνουµε ότι οι αντιδράσεις του εντέρου έχουν άµεση σχέση µε τη σωµατική και πνευµατική ευεξία µας.Το συναρπαστικό µανιφέστο της Enders θα σας κάνει να δώσετε επιτέλους την αρµόζουσα προσοχή στα φτερουγίσµατα που νιώθετε στο στοµάχι: προσπαθούν να σας πουν κάτι σηµαντικό.
Αποτραβηγμένη από τα φώτα της δημοσιότητας και στη δύση πλέον της ζωής της, η μεγάλη σταρ του Χόλιγουντ Έβελιν Χιούγκο είναι επιτέλους έτοιμη να αφηγηθεί τη λαμπερή και σκανδαλώδη ζωή της με κάθε λεπτομέρεια λέγοντας πράγματα άγνωστα στο ευρύ κοινό.Εντελώς αναπάντεχα, όπως το συνηθίζει άλλωστε, επιλέγει τη νεαρή και άσημη δημοσιογράφο και μπλόγκερ Μονίκ Γκραντ ως συγγραφέα της βιογραφίας της.Η αφήγηση της Χιούγκο, από το ξεκίνημά της στο Λος Άντζελες τη δεκαετία του '50 έως και την αποχώρησή της από τη βιομηχανία του θεάματος τη δεκαετία του '80, θα αποκαλύψει μια απίστευτη ιστορία φιλοδοξίας με απρόσμενες φιλίες, εφτά γάμους και έναν μεγάλο μα απαγορευμένο έρωτα. Και όπως η ιστορία της Έβελιν πλησιάζει στο τέλος της, αρχίζει να διαφαίνεται ότι η ζωή της διάσημης σταρ μπλέκεται με αυτήν της Μονίκ με τρόπο τραγικό και απροσδόκητο...Οι Εφτά σύζυγοι της Έβελιν Χιούγκο, το βιβλίο που έκανε ευρύτερα γνωστή την αμερικανίδα συγγραφέα Τέιλορ Τζένκινς Ριντ, σημείωσε ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία και μπήκε στη λίστα των ευπώλητων των Νιου Γιορκ Τάιμς τον Ιανουάριο του 2021.
Μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα ένα μικρό απομονωμένο χωριό τρομοκρατείται από την είδηση ότι η Ζέλμα είδε στον ύπνο της ένα παράξενο ζωάκι. Όλοι ξέρουν ότι κάθε φορά που συμβαίνει αυτό κάποιος πεθαίνει. Η Λουίζε, η εγγονή της Ζέλμα, παρατηρεί τους συγχωριανούς της να αλλάζουν συμπεριφορά, μυστικά θαμμένα χρόνια να αποκαλύπτονται και αποφάσεις που καθυστερούσαν καιρό να προβάλλουν επείγουσες μπροστά στην πιθανότητα θανάτου. Τα επόμενα χρόνια, σε κρίσιμες στιγμές της ζωής της Λουίζε, το όνειρο της Ζέλμα θα την ωθήσει να πάρει και εκείνη μεγάλες αποφάσεις με τη βοήθεια των φίλων της. «Ένα αξιοθαύμαστο βιβλίο που μιλά για την ομορφιά της ζωής» (Die Zeit).
Το τρομερό καλοκαίρι του 1936, η Ελιζέντα Βιλάμπρου είδε τους αναρχικούς να σκοτώνουν βάναυσα τον πατέρα και τον αδερφό της. Και το ΄44, όταν τα στρατεύματα του Φράνκο κατέλαβαν την περιοχή, κάποιοι δολοφόνησαν μέσα στην εκκλησία του χωριού τον Ουριόλ Φουντέλιας, τον άντρα που αγαπούσε κρυφά. Από τότε η Ελιζέντα, με την ψυχή γεμάτη σκιές, έβαλε σκοπό να εκδικηθεί Θεό και ανθρώπους και να αποδείξει σε όλους πως ο Ουριόλ άξιζε να τον τιμούν σαν πραγματικό άγιο. Η περιπέτεια της αυτονομίας της Καταλονίας μέσα από τις συνέπειες των πράξεων ανθρώπων που δεν επέτρεψαν ποτέ στον εαυτό τους να συγχωρέσουν.
Τα ζώα μιας φάρμας αντιδρούν στην κακομεταχείριση και προχωρούν σε κατάληψη του αγροκτήματος· σχεδιάζουν να δημιουργήσουν έναν παράδεισο δικαιοσύνης, προόδου και ισότητας. Έτσι ξεκινά η διασημότερη πολιτική αλληγορία του 20ού αιώνα η οποία περιγράφει την ιστορία μιας επανάστασης ενάντια στην τυραννία, που πήγε στραβά — και οδήγησε σε ένα άθλιο και τρομακτικό ολοκληρωτικό καθεστώς.Η Φάρμα των ζώων διαβάστηκε ως σχόλιο για τη σταλινική Σοβιετική Ένωση και παραμένει επίκαιρη: μια διεισδυτική σάτιρα για την εξουσία που διαφθείρει και για τις απολυταρχικές πρακτικές.